maandag 2 maart 2015

Mama laat je mijn speelgoed staan!

Vandaag wil ik iets met jullie delen waar ik enorm van kan genieten. Maar soms is het ook wel eens lastig.

Onze zoon speelt heel graag met auto 's en heeft dan ook een hele bak vol. Op zijn autokleed (die inmiddels af is van het vele spelen) speelt hij hele verhalen en situaties uit. Regelmatig staan er files of is er een groot ongeluk gebeurt waarbij de hulpdiensten met veel lawaai moeten uitrukken.
Het liefste laat hij dit dan ook staan zodat hij als hij uit school komt er weer mee kan spelen. Maarja soms is dat niet handig omdat er ook wel eens gedweild moet worden.
Wat ik dan doe is er een foto van maken, zodat ik weet hoe het stond (komt bij hem nogal precies). En als ik dan gedweild heb zet ik het weer keurig terug.

Dit doe ik niet altijd hoor, maar soms vind ik dit gewoon leuk.
Ik geniet er intens van dat hij zo mooi met die auto 's kan spelen en daar hele verhalen bij heeft. Niet voor niets was het eerste woordje dat hij zei: "auto"!

Hieronder een foto van de laatste keer dat ik het heb opgeruimd en weer teruggezet.


1 opmerking: