dinsdag 30 juni 2015

Blije momenten uit mijn blije boek juni

De maanden vliegen om. Het is alweer 30 juni, het is net of het steeds sneller gaat. Dat het eind juni is betekend ook dat het weer tijd is voor mijn blije momenten. Ook in juni heb ik weer een aantal leuke, fijne en blije momenten beleefd. Hier komen ze:


  • De volgende quote kwam ik tegen op instagram: Een hopeloos moment maakt je heus geen hopeloze moeder. Soms voelt het wel zo als ik te streng ben geweest of het een dag wat minder liep. Iedereen heeft wel eens een minder moment of een mindere dag, je bent daarom niet meteen een slechte moeder. Dat weet ik ook wel als ik weer een knuffel of een kus van de kinderen krijg. Dat maakt de hele dag weer goed!
  • Na zwemles kijkt mijn zoon naar een auto waar het dak vanaf gaat. "Die wil ik ook hebben!" Zegt hij. De eigenaar zegt: "Dat moet je aan je vader vragen." Als de auto is weggereden en wij in onze auto stappen zeg ik tegen hem: "Dat kunnen wij niet betalen hoor." Waarop mijn zoon zegt: "Dan ga ik wel even naar de bank en dan vraag ik om geld!" Hij weet dus al precies hoe het werkt.
  • Op dit blije moment ben ik erg trots. Ik heb 2,5 km hardgelopen tijdens de ladiesrun. Ik had niet van mezelf verwacht dat ik dat zou kunnen. In een tijd van 17.59 zonder training. Ik ben erg trots op mezelf!

  • Zaterdag 13 juni zijn mijn man en ik met een bevriend stel naar retropop geweest in Emmen. Onze idolen van vroeger traden ook op, Clouseau! Het was geweldig. We voelden ons net weer de pubermeisjes van toen. Een zeer geslaagde dag met regen en zon! 

  • Onze zoon komt thuis met een goed rapport. Hij blijft nog een jaartje in groep 2 waar hij het goed naar de zin heeft. Lekker nog een jaar spelen en groeien zodat hij straks echt toe is aan groep 3.
  • Vrijdag 19 juni hebben we een gezellige pizza avond gehad bij de creche van onze dochter. De kinderen hebben zich heerlijk uitgeleefd op het springkussen en gesmuld van de pizza die een pizzabakker voor ons ging bakken. Lekker en gezellig. 
  • 23 juni vierde ik mijn 38e verjaardag. Door mijn man en kinderen werd ik verrast met een mixer en bloemen voor in de tuin. Een rustige, geslaagde dag. 


Dit waren mijn blije momenten van juni. In juli hoop ik ook weer veel blije, mooie, fijne en ontroerende momenten mee te maken. We gaan in ieder geval genieten van een vakantie en van het mooie weer dat in aantocht is.

Wat waren jullie blije momenten van de maand juni?

2 opmerkingen:

  1. Goed gedaan! En een mooie medaille heeft het opgeleverd!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Nicole, ik was ook best trots op mezelf, ik had niet verwacht het ooit te doen en het zo leuk te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen