zondag 30 augustus 2015

Blije momenten uit mijn blije boek augustus

Augustus is alweer bijna voorbij en het is weer omgevlogen. Daarom deel ik vandaag weer een aantal mooie, blije en trotse momenten uit mijn blije boek. Lees je mee?


  • Op zondag 2 augustus maakten we een flinke fietstocht. Dochterlief bij papa achterop en zoonlief mocht zelf fietsen. Vindt hij wandelen totaal niet leuk, van fietsen geniet hij echt. We hebben een flink stuk gefietst. Zelfs bij een heuvel omhoog fietste hij gewoon door, zonder ondersteuning. Ik ben erg trots op hem!

Die doos achterop is zijn pizzakoffer als hij pizzeria speelt. 
  • Onze vlinderstruik stond deze maand prachtig in bloei. We hebben genoten van de vlindertjes die af en aan vlogen. Ook de kinderen vonden dit erg leuk. Ik kijk alweer uit naar volgend jaar!


  • Elke zondagavond wandel ik met een goede vriendin. Op zondag 9 augustus gaf de zonsondergang echt een paar mooie plaatjes. We hebben hier erg van genoten.


  • De nieuwe ikeagids kwam uit. Ik vind het altijd heerlijk om door te bladeren en ideeeën op te doen. Ik heb al een paar dingen uitgezocht die er zeker gaan komem. O.a. een kast voor op de kamer van zoonlief, die nodig opgeknapt moet worden en een nieuwe lamp boven de eethoek.

  • Ik werd ook erg blij van het gezicht van mijn zoon toen ik hem na de eerste schoolochtend ophaalde. Het was namelijk een blij gezicht. Hij had helemaal geen zin om heen te gaan, maar uiteindelijk vond hij het leuk en ging hij de rest van de week met plezier naar school.
  • Ik had een positief gesprek met mijn loopbaancoach en ik ga de komende periode veel leuke en leerzame dingen doen voor mijn zoektocht naar een nieuwe baan. Hier vertel ik binnenkort meer over.
  • Verder wordt de afgelopen tijd mijn blog steeds meer bezocht. Ook krijg ik steeds vaker leuke, positieve reacties op wat ik schrijf. Bedankt daarvoor! Ik geniet nog steeds van het bloggen en dan is het fijn om positieve respons te krijgen.
Dit waren weer mijn positieve momenten van deze maand. Wat waren jou blije momenten in augustus?

1 opmerking: